These are the 10 lies told by Nigerian market women and traders every Nigerian can relate With.
1. Customer, Customer
No be my first time for your shop be this?
2. I no get change o
When you are ready, you will open your purse and give me my 950 naira change.
3. Na the Last Price be that
Last price Na 2,000 naira, but na 700 naira I go still buy am.
4. Na the same price wey I buy am I dey sell am to you
Oshey, Good Samaritan
5. Somebody just buy am now for 5,000 naira
How person go buy this small yam for 5,000 naira
6. Na the original be this, that other one no be original like that
That one mean sey everything there na fake
7. I no get am, but this one better pass am
iTel better pass iPhone?
8. No be me o, Na so we see am
Na dollar abi?
9. Na new one o, in fact Na today I buy am
Something wey I see for your shop when I Waka pass last month.
10. When you try to return a faulty product you bought from them 30 Minutes ago
My brother, I no remember o